انواع فضاهای اداری

چکیده کوتاه مطلب

اگر جایی غیر از خانه شما وجود دارد که بیشتر روز خود را در آن می گذرانید ، آن جا محل کار شماست! فضاهای اداری در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارند. با وجود فضاهای مختلف اداری ، انتخاب مناسب کمی سخت است. با این حال ، هنگام جستجوی فضای اداری ، باید گزینه […]

اگر جایی غیر از خانه شما وجود دارد که بیشتر روز خود را در آن می گذرانید ، آن جا محل کار شماست! فضاهای اداری در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارند. با وجود فضاهای مختلف اداری ، انتخاب مناسب کمی سخت است. با این حال ، هنگام جستجوی فضای اداری ، باید گزینه های مختلف خود را ارزیابی کنید تا بهترین را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

فضای اداری سنتی

برای خدمات مالی و شرکت های حقوقی ، چیدمان فضای اداری سنتی معمولاً بهترین است. فضاهای اداری سنتی به کارمندان این امکان را می دهد که دفاتر خصوصی یا مناطق خصوصی برای کار و رسیدگی به مشتریان و اطلاعات محرمانه و همچنین فضای مشترک و مشارکتی داشته باشند. ویژگی های مشترک یک دفتر سنتی عبارتند از:

پذیرایی | اتاق جلسه | بولپن | دفاتر خصوصی

طرح کلاسیک در دفاتر با چیدمان سنتی به کارکنان س آرامش میدهد و میتوانند بهتر روی کار خود تمرکز کنند.

فضای اداری خلاقانه

یکی دیگر از انواع فضای اداری که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، فضای اداری خلاقانه است. چیدمان فضای خلاقانه به منظور تشویق و افزایش کار گروهی و همکاری است. به طور کلی ، متوجه خواهید شد که بسیاری از شرکت های نوپا ، آژانس های تبلیغاتی و آژانس های خلاق این نوع طرح را اتخاذ میکنند.

این فضای اداری معمولاً موانع کمی را در بر می گیرد و اغلب بسیار شفاف است. علاوه بر این ، فضاهای خلاق به گونه ای طراحی شده اند که از نظر فضا کارآمدتر بوده و معمولاً دارای طرح بندی باز هستند. این فضاها بر داشتن میزهای بیشتر برای کارکنان خود تمرکز می کنند تا اتاقک. اگرچه فضاهای اداری خلاقانه از نظر سبک ، رنگ ، مضامین و غیره متفاوت هستند ، با این حال ، چند ویژگی مشترک در همۀ آنها وجود دارد. به عنوان مثال ، فضاهای اداری خلاقانه معمولاً دارای کف چوبی ، پنجره های بزرگ ، سقف بلند و دیوارهای کمتر هستند.

 فضای اداری مجاور

یک فضای اداری مجاور شامل چندین سوئیت است که در یک طبقه از یک ساختمان ترکیب شده اند. کل این طبقه به بیش از یک مستاجر اجاره داده می شود. به عنوان مثال ، یک کسب و کار می تواند بیش از یک طبقه را در ساختمان با توجه به نیاز خود اجاره دهد. فضای اداری مجاور معمولاً توسط مشاغل بزرگ انتخاب می شود که به چندین محل کار یا دفتر برای بخشهای مختلف مشاغل خود نیاز دارند.

فضای همکاری

یکی دیگر از فضاهای اداری که با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است فضای همکاری است. هدف این نوع از فضای اداری انعطاف پذیری برای مشاغل کوچک است که فعالیت خود را آغاز کرده یا در مرحله اولیه خود هستند. شرکت های نوپا و شرکت های کوچک که به فضای کاری نیاز دارند می توانند تعدادی میز را بر اساس نیاز خود اجاره کنند.

یک فضای همکاری شامل اتاقهای استراحت و جلسات است. علاوه بر این ، این فضاها دارای لوازم رفاهی مشترک نیز هستند. هدف از اجاره دادن فضای مشاغل، تشویق همکاری و ارتباطات در عین پایین نگه داشتن هزینه ها است.

سوئیت های اجرایی

یک سوئیت اجرایی به همان اندازه باکیفیت و خوب است که یک فضای اداریِ خوب می تواند باشد! در اصل یک فضای اداری با خدمات کامل و مبله برای مشاغل پردرآمد است. اجاره یک سوئیت اجرایی بسیار مناسب است زیرا می توانید ماهانه ، سه ماهه ، دوسالانه یا سالیانه اجاره بدهید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *