تابلوهای نمای بیرونی و طراحی ویترین فروشگاه
جلب نظر مشتریان می تواند مقولۀ سختی باشد. انتخاب نام ، طراحی بیرونی و نشانه هایی که نه تنها کافی شاپ شما ، بلکه کارکنان و محصولات شما را نیز منعکس می کند ، می تواند یک کار چالش برانگیز باشد ، اما برای تعیین هویت برند قوی، یک مسئلۀ کلیدی است.
نمای بیرونی کافی شاپ شما چگونه خواهد بود؟ آیا در فضای باز صندلی خواهید داشت؟ یا به گونه ای است که مشتریان را از حضور در محل شما منصرف کند؟ طراحی کافی شاپ شما باید فوراً مفهومی را که در ذهن دارید نشان دهد. به عنوان مثال ، اگر کافی شاپ شما مدرن و پیچیده است ، کرکره های شیک و شمعدانی روی طاقچه ها بهترین انتخاب نیستند.
هرکسی که تا به حال صاحب یک بوده است به شما می گوید که تابلوی خوب نه تنها به شما در بیان یک نام تجاری خوب کمک می کند ، بلکه کلید عبور از موانع ورود مشتریان به داخل فروشگاه شما است. باز هم ، تابلوی شما باید مفهوم طراحی کافی شاپ شما را نشان دهد. به عنوان مثال ، چوب کهنه یک انتخاب عالی برای تابلو کافی شاپ قدیمی است.
همین امر در مورد فونت استفاده شده روی تابلو نیز صادق است. مطمئن شوید که تابلوی شما به راحتی قابل خواندن و متمایز است. تابلو بخشی از طراحی کلی کافی شاپ است و اهمیت زیادی دارد. در عین حال ، باید برجسته باشد تا افرادی که از آنجا عبور می کنند به سرعت تشخیص دهند که کسب و کار شما چیست و چه چیزی برای ارائه دارد.