3. صفحه های تزئینی
حریم خصوصیِ افرادی که برای بازی وارد گیم روم یا گیم کلاب میشوند، عامل مهمی است که باید در مرحله طراحی توسط طراح مورد توجه قرار گیرد. به یاد داشته باشید که هر مشتری متفاوت است ، برخی دوست دارند از امکانات شما در خلوت خود استفاده کنند و برخی دیگر دوست دارند از آنها در محیطی اجتماعی تر استفاده کنند. حفظ تعادل خوب بین بازی های خصوصی و نیمه خصوصی یک عنصر کلیدی در یک اتاق بازی موفق است.
با نصب صفحه های تزئینی می توانید به این تعادل برسید.
صفحه های تزئینی تضمین می کند که بازیکنان به صورت خصوصی بازی کنند.
4.برندسازی
برند سازی گیم روم یا گیم کلابِ شما جنبه مهمی برای هر گیم روم موفق است. شما باید جهت طراحی خود را با دقت در نظر بگیرید زیرا می خواهید یک برند ماندگار و به یاد ماندنی بسازید که فوراً قابل تشخیص باشد.
واقعاً داشتن یک گیم روم با نام و برند قوی بسیار سودمند است و بعدا میتوانید گیم روم خود را به صورت زنجیره ای گسترش دهید.
5. ایستگاه تنقلات رایگان
! شما می توانید با افزودن یک ایستگاه تنقلات رایگان یا یک بار ، تجربه کلی گیم روم خود را افزایش دهید. این کار تجربه خوبی به افراد میدهد و مطمئنا دفعات بعدی هم شما را انتخاب میکنند.