شرکتها باید به دنبال جریانهای درآمدی جدیدی باشند، چرا که رقابت جهانی، حاشیه کسب و کارهای صرفا فیزیکی مبتنی بر محصول را کاهش داده است. علاوه بر این، کیفیت خدمات به طور فزایندهای در بسیاری از صنایع اهمیت بالایی پیدا کرده است. در گذشته، بسیاری از شرکتها از خدمات پس از فروش به مشتری به تنهایی برای حداقل سازی هزینه ضمانت و لجستیک معکوس استفاده میکردند و این خدمات به عنوان یک فرصت برای تولید درآمد در نظر گرفته نمیشدند. بهینهسازی هزینههای لجستیک معکوس و هزینه ضمانت به طور گستردهای در این زمینه مورد مطالعه قرار گرفته است. خدمات مرتبط با ضمانت، در بسیاری از موارد، به یک شبکه خدماتی خارجی با هزینه بهینه برون سپاری میشدند و به عنوان یک فعالیت اصلی توسط کسب و کارها دیده نمیشدند.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت